Vrácení zboží a reklamace.
Vrácení zboží a reklamace
Stalo se s objednávkou něco neočekávaného? Obdrželi jste jiné zboží, došlo během dopravy k jeho poškození nebo část objednávky chybí?
V tomto případě nás kontaktujte na podpora@mystic-nature.cz
Co prosím uveďte ve zprávě?
- Číslo Vaší objednávky
- Popis toho, k jakému problému došlo
- Fotografii objednávky tak, jak jste ji obdrželi
Obratem se Vám ozveme s návrhem a společně se domluvíme na řešení typu:
- Odeslání nového zboží
- Vrácení ceny objednávky zpět na Váš účet
Upozornění:
Zboží, které bylo tvořeno na míru zákazníkovi a před samotnou výrobou jím odsouhlaseno, lze reklamovat pouze v případě, že došlo k poškození během přepravy.
Reklamaci můžete podat do 7 dnů od obdržení zboží.
Lhůta na vyřízení reklamací je 30 dní.